~o^ Daisyee blog ~o^

2014年4月8日星期二

健康紅菜頭湯

 

我喺網上找尋有關紅菜頭嘅詳細資料(都市日報)……紅菜頭屬根莖類蔬菜,根和葉都帶紫紅色,其含有的天然抗氧化物甜菜紅(Betalains),較番茄、紫椰菜都要 高。喺歐洲紅菜頭的地位媲美中國的靈芝;而因它具很強的抗氧化作用,喺台灣當地被女生喻為一定要吃的「天然護膚品」。另外,紅菜頭含豐富錳、鉀、磷、鐵、 維他命B12,可補血,長期食用,有助降血壓;加上含有大量β胡蘿蔔素、維他命C和食用纖維,能提高細胞的含氧量,有消脂及預防癌症效用。

消脂紅菜頭蘋果湯

 材料
新鮮紅菜頭1個、番茄 2個、蘋果2個、粟米1條、西芹2條、薯仔2個、薑2片、清水12碗

做法
1.  紅菜頭及薯仔洗淨,去皮切件;西芹洗淨,切段 。
2. 粟米、番茄分別洗淨,切件;蘋果洗淨,去心,切件。
3. 清水煮滾,放入所有材料煮至再滾15分鐘,轉慢火煮2 小時,下適量的鹽調味,即成。

如果想試啲健康食物,咁就試吓【健康紅菜頭湯】啦!紅菜頭味道甜,又低熱量,又有補血功效,增加免疫力,人都精神啲啦,一於煲嚟飲啦!

查看完整食譜:
http://www.daydaycook.com/recipe/2/details/1396/Healthy-Red-Beet-Soup.html


材料
 
大紅菜頭1個(約300g)
  • 紅蘿蔔80g
  • 新鮮玉米80g
  • 瘦牛肉120g
  • 洋蔥半個
  • 水500ml
  醃製牛肉
  • 中式料酒1湯匙
  • 醬油1湯匙
  • 白胡椒粉1/4茶匙
  • 鹽1/4茶匙

沒有留言:

發佈留言